دانستنیها و راهنمای خرید

عطرهای خوشبوی برند لالیک

در این مطلب قصد داریم چند عطر خوشبوی لالیک زنانه و مردانه پر فروش و محبوب را به شما معرفی کنیم. نام لالیک برای بسیاری تداعی کننده درخشش جواهرات و شیشه های کریستالی عطر و ادکلن است. لالیک قبل از آنکه به برندی تجاری تبدیل شود، نام مرد هنرمند نابغه ای بود که خلاقیتش استارت شکل گیری این برند را زد. لالیک در سال 1860 میلادی در فرانسه متولد و بعد از چند سال به پاریس نقل مکان کرد. او تحصیلات خود را در جواهرسازی آغاز کرد و در سال 1885 موفق به طراحی و تولید اولین جواهرات خود شد. وی در سال 1907 بعد از نمایش شیشه عطر های طراحی شده خود در فروشگاهی در پاریس، همکاری با عطرساز مشهور، فرانسوا کوتی را آغاز کرد. این همکاری صنعت عطرسازی را متحول کرده و برای اولین بار عطر در بطری های جذاب دست ساز تولید شد. پس از آن لالیک خود را وقف صنعت عطرسازی کرد. پس از مرگ لالیک در سال 1945، نوه او در سال 1977 صنعت عطرسازی لالیک را توسعه داد. 

قبل از آنکه به معرفی چند عطر خوشبوی لالیک بپردازیم، بهتر است بدانید که اولین و پر فروش ترین کلکسیون عطر لالیک در سال 1992 تحت عنوان “Lalique de Lalique” روانه بازار شد. لالیک در سال 2014 برای اولین بار مجموعه ای انحصاری از 5 عطر با نام NOIR PREMIER را ارائه داد. رونمایی از این مجموعه فصل جدیدی را در تاریخ عطرسازی برند لالیک باز کرد. از سال 2010 لالیک به یک شرکت سوئیسی به نام هنر و رایحه art & fragrance تعلق پیدا کرد. 

یکی از علل محبوبیت و فروش بالای عطرهای برند لالیک، طراحی منحصر به فرد بطری ها و شیشه های آن ها بود. لالیک از طبیعت برای طراحی این بطری ها الهام می گرفت. در نتیجه از المان هایی چون تندیس زن و مرد، شکل حیوانات، گیاهان، جوهردان و غیره در طراحی شیشه ها استفاده می کرد. به همین دلیل مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفت و مانند عطرهایی چون عطر بولگاری و … در این عرصه ماندگار شد. به طور کلی ماندگاری بالا، پخش بوی مناسب، رایحه جذاب و منحصر به فرد و طراحی خلاقانه بطری از مهم ترین ویژگی های عطر های زنانه و مردانه این برند هستند.

از جمله محاسن عطر و ادکلن های لالیک این است که توسط عطر سازان مشهوری چون Christine Nagel و Mathilde Bijaoui طراحی و تولید می شوند. همچنین از متفاوت ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای ایجاد نت های منحصر به فرد در آن ها استفاده می شود. در ادامه به معرفی بهترین عطر لالیک مردانه و زنانه می پردازیم. همچنین شما می توانید برای خرید انواع عطر مانند ادکلن آمواج، عطر دیور و … به سایت مارسلا مراجعه کنید.

عطر لالیک مردانه

وقت آن رسیده که با چند عطر خوشبوی لالیک مردانه بسیار پر فروش آشنا شوید. لالیک به عنوان تولید کننده عطرهای لوکس و سلطنتی در سراسر جهان شناخته می شود. تاکنون بیش از 65 محصول توسط این برند تولید شده که بیش از نیمی از آن ها عطر و ادکلن مردانه هستند. بیشترین تمرکز این برند روی طراحی و تولید عطرهای مردانه خاص و منحصر به فرد است. در نتیجه برند لالیک در میان آقایان شهرت و محبوبیت بسیار بالایی دارد. هر چند از میان محصولات این برند نمی توان هیچ یک را به عنوان بهترین عطر مردانه لالیک معرفی کرد، اما برخی از آن ها محبوب تر و پر فروش تر هستند. در ادامه چند مورد ادکلن خوشبوی لالیک مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد: 

لالیک انکر نویر (لالیک مشکی)

لالیک انکر نویر عطری است چوبی مردانه که در سال 2006 عرضه شد. سازنده عطر لالیک مشکی Nathalie Lorson است. نت بالایی سرو است. نت میانی وتیور است. نت های پایه چوب کشمیر و مشک هستند.

لالیک انکر نویر اسپرت

لالیک انکر نویر اسپرت عطری است چوبی مردانه و خنک که در سال 2013 عرضه شد. سازنده این عطر Nathalie Lorson است. نت های اولیه گریپ فروت، ترنج و جوز هندی هستند. نت های میانی سرو، نت های آبی و اسطوخودوس هستند. نت های پایه عبارتند از وتیور بوربن، وتیور هائیتی، چوب کشمیر و مشک.

لالیک انکر نویر اکستریم

لالیک انکر نویر اکستریم عطری است چوبی معطر مردانه که در سال 2015 عرضه شد. سازنده این عطر Nathalie Lorson است. نت های اولیه سرو، رزین المی و ترنج هستند. نت‌های میانی عبارتند از وتیور هائیتی، وتیور، عود و عرق خربزه. رایحه پایه بنزوئین، چوب صندل و نعناع هندی است.

لالیک شیر (لالیک پورهوم)

لالیک پور هوم  Lalique Pour Homme عطری است چوبی مردانه که در سال 1997 روانه بازار شد. سازنده عطر لالیک شیر Maurice Roucel است. نت های اولیه اسطوخودوس، رزماری، گریپ فروت، ترنج، پوملو، پرتقال ماندارین و نارنگی هستند. نت های میانی عبارتند از سدر، زنبق، زنبق دره و یاس. نت های پایه عبارتند از: خزه بلوط، چوب صندل، وانیل، نعناع هندی و عنبر.

لالیک وایت (لالیک سفید)

لالیک وایت یک عطر معطر مرکباتی مردانه است که در سال 2008 روانه بازار شد. سازنده عطر لالیک سفید کریستین ناگل است. نت های ابتدایی شامل برگ لیمو، ترنج، تمرهندی و المی است. نت میانی فلفل سفید، جوز هندی، هل و بنفشه است. نت های پایه عبارتند از سدر، مشک، خزه بلوط و عنبر.

لالیک لینسومیس

لالیک لینسومیس L’Insoumis  یک عطر چوبی معطر مردان است که در سال 2016 عرضه شد. سازنده این عطر Fabrice Pellegrin است. نت های ابتدایی ریحان، رام و ترنج هستند. نت های میانی مریم گلی، اسطوخودوس و فلفل سیاه هستند. نت های پایه عبارتند از نت های چوبی، وتیور هائیتی، خزه و نعناع هندی.

لالیک وایت این بلک

لالیک وایت این بلک Lalique White in Black عطری است معطر و تند برای مردان که در سال 2021 روانه بازار شد. سازنده این عطر کارین دوبرویل-سرنی است. نت های ابتدایی عبارتند از الیبانوم، ترنج سیسیلی و گریپ فروت. رایحه میانی هل، عصاره اسطوخودوس، فلفل صورتی و رزین المی است. نت های پایه عبارتند از وانیل، آمبروکسان، عصاره سدر سفید، تولو بلسان و نعناع هندی.

عطر لالیک زنانه

پس از معرفی بهترین و پر فروش ترین عطر های لالیک مردانه، نوبت به معرفی چند عطر خوشبوی لالیک زنانه می رسد. لالیک از قدیمی ترین تولید کنندگان عطرهای کلاسیک است که در سراسر جهان به عنوان یک برند لاکچری شناخته می شود. هر چند کمتر از نیمی از تولیدات برند لالیک به عطر و ادکلن زنانه تعلق دارد و تمرکز اصلی آن روی تولید عطرهای مردانه است، اما این برند بهترین عطرهای زنانه را نیز تولید و روانه بازار کرده است. بهترین عطر لالیک زنانه توسط سلبریتی ها و افراد مشهور در سراسر جهان استفاده می شود. لالیک در تولید عطر های زنانه خود تمامی سلایق را پوشش داده و عطر هایی گرم، تند، شیرین، خنک و معتدل را برای تمام فصول تولید کرده است. در ادامه لیست بهترین عطر زنانه لالیک را به شما ارائه داده و به طور مختصر به معرفی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت. 

لالیک لامور

لالیک لامور L’Amour عطری گلی چوبی مشکی زنانه است که در سال 2013 عرضه شد. سازنده  این عطر Nathalie Lorson است. نت های ابتدایی نرولی، ترنج و رز هستند. نت های میانی عبارتند از: یاس، گاردنیا و گل سرخ. نت های پایه مشک، سدر و چوب صندل هستند.

لالیک له پارفوم (لالیک قرمز)

لالیک له پرفیوم عطری است امبری زنانه که در سال 2005 روانه بازار شد. سازنده عطر لالیک قرمز Dominique Ropion است. نت های ابتدایی خلیج هند غربی، فلفل صورتی و ترنج هستند. نت‌های میانی هلیوتروپ، بادام و یاس هستند. نت های پایه عبارتند از وانیل، دانه تونکا، چوب صندل و نعناع هندی.

لالیک امتیست

لالیک آمتیست (Amethyst by Lalique) عطری با رایحه گلی و میوه ای است که در سال 2007 عرضه شد. سازنده این عطر Nathalie Lorson است. نت های ابتدایی عبارتند از: توت سیاه، توت سیاه، زغال اخته، توت و توت فرنگی بزرگ. نت های میانی فلفل، گل صد تومانی، رز و یلانگ یلانگ هستند. نت های پایه مشک، نت های چوبی و وانیل بوربن هستند.

لالیک ساتین

لالیک ساتین عطری است چوبی امبری زنانه که در سال 2013 عرضه شد. سازنده این عطر Nathalie Lorson است. نت های ابتدایی هلیوتروپ، گاردنیا و یاس هستند. نت های میانی دانه تونکا، وانیل و فلفل صورتی هستند. نت های پایه چوب صندل، نعناع هندی و وتیور هستند.

لالیک سولیل

لالیک سولیل یک عطر گلی میوه ای و گلدار است که در سال 2019 عرضه شد. Soleil توسط Alexandra Monet، Benoist Lapouza و Barbara Zoebelein طراحی شد. نت های اولیه پرتقال ماندارین، بادام تلخ و هل هستند. نت میانی گلابی، شیر، بادام قندی، کارامل، قهوه و یاس می باشد. نت های پایه پرالین، مشک سفید و چوب صندل هستند.

لالیک لیوینگ

لالیک لیوینگ یک عطر گلی چوبی مشکی  زنانه است که در سال 2015 عرضه شد. سازنده این عطر ریچارد ایبانز است. نت های ابتدایی اسطوخودوس، ترنج و نعناع هستند. نت میانی فلفل سیاه، زنبق، جوز هندی و رز است. نت های پایه عبارتند از وتیور، کشمیران، چوب صندل، سدر، دانه تونکا، گشنیز، وانیل و لابدانیوم.

لالیک روه د اینفینیتی

لالیک روه د اینفینیتی Rе d’Infini یک عطر گلی چوبی مشکی زنانه است که در سال 2015 عرضه شد. سازنده این عطر ریچارد ایبانز است. نت های ابتدایی لیچی، رز سفید و ترنج هستند. نت های میانی فریزیا، هلو، رز، یاس و سدر هستند. نت های پایه مشک، وانیل و چوب صندل هستند.

سخن پایانی 

فروشگاه اینترنتی مارسلا یکی معتبرترین مراکز برای خرید عطر و ادکلن لالیک مردانه و زنانه اورجینال است. برای خرید عطر های معرفی شده لالیک و دیگر عطرهای زنانه مانند خرید عطر لانکوم، عطر شنل مردانه و …  می توانید به سامانه اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا