دانستنیها و راهنمای خرید

بهترین عطرها با رایحه میوه

اگر با دنیای عطر و ادکلن آشنا باشید، بدون شک از نقش پررنگ روایح میوه ای در شکل گیری محبوب ترین و پرفروش ترین انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه آگاهید. نت های میوه ای معمولا احساس تازگی و نشاط را در افراد زنده می کنند. این روایح سبک هستند و غالبا در ترکیب با سایر نت های گلی یا شیرین، به بازار عرضه می شوند. برخی از میوه ها، مانند هلو و آلو بیشتر در ترکیب عطرهای کلاسیک دیده می شوند. میوه هایی مانند سیب یا بلک بری که بوی شیرینی دارند، در ترکیب با روایح گلی و بیشتر در انواع عطر و ادکلن زنانه حضور دارند. مرکبات، به واسطه رایحه ترش و سطح بالای انرژی که در افراد ایجاد می کنند، به شکل گسترده ای در صنعت عطرسازی مورد توجه هستند. رد پای لیمو و پرتقال را می توان در اکثر انواع عطر با رایحه میوه از برندهای مطرح ایتالیایی به خوبی مشاهده کرد.
 انواع ادکلن مردانه با روایح میوه ای
برای انتخاب و خرید ادکلن و عطر با رایحه میوه با توجه به استایل تان، باید به نت های استفاده شده در هرم بویایی عطر توجه کنید. به عنوان مثال، عطرهایی که در هرم بویایی آنها از رایحه سیب یا لیمو استفاده شده باشد، برای استایل های روزانه و دورهمی های غیر رسمی ایده آل هستند. ادکلن با رایحه میوه که در ساختار آن از عصاره های مشتق شده از بلک بری یا سایر توت ها استفاده شده باشد، سنگین تر بوده و برای مهمانی های مجلل، استایل های رسمی و قرار های عاشقانه مناسب تر هستند. عطرهای میوه ای بیشتر به عنوان عطرهای فصلی انتخاب می شوند و استفاده از آن ها در روزهای گرم بهار و تابستان بسیار رایج است. یک عطر با رایحه میوه ها انتخاب جذابی برای استایل های اسپرت است اما اگر در نت های پایه این عطر از المان هایی مانند مشک یا عنبر استفاده شده باشد، استفاده از آن در کنار استایل های رسمی می تواند ترکیب جذابی را خلق کند. 

برای بررسی قیمت ادکلن مردانه کلیک کنید.


عطر میوه ای زنانه

اگر در خرید ادکلن زنانه به دنبال عطرهای با رایحه میوه زنانه هستید، ترکیب های حاوی انبه، سیب و هلو می توانند انتخاب ایده آلی باشند. عطر این میوه ها بسیار دل انگیز است و معمولا در ترکیب با روایح گلی از آنها استفاده می شود. همچنین ترکیب رایحه زغال اخته با گل رز یا رایحه های مشتق شده از توت ها برای عطرهای زنانه ایده آل می باشند. این روایح به عنوان ترکیب های رمانتیک در صنعت عطر شناخته می شوند و استفاده از عطرهایی که حاوی چنین روایحی هستند، می تواند هاله ای از صمیمیت و جذابیت را در اطراف شما خلق کند. ما در ادامه برخی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین عطرهای با بوی میوه برای زنان را مرور خواهیم کرد. 

لانکوم ترزور

عطر (ادکلن) لانکوم ترزور (ترسر) زنانه Lancome Tresor‎

کسی که از فضای عطر اطلاعی داشته باشد تعجب نخواهد کرد که عطر لانکوم ترزور Tresor by Lancome در لیست بهترین گزینه های عطر با بوی میوه ای قرار دارد. این عطر نه تنها یکی از پرفروش ترین عطرهای میوه ای است، بلکه یکی از پرفروش ترین عطرهای زنانه طی چندین سال اخیر نیز هست. و ما در اینجا در مورد جذابیت جهانی صحبت می کنیم.
به راحتی می توان فهمید که چرا اغلب زنان عاشق این عطر هستند. لانکوم ترزوز با رایحه‌ای از میوه‌هایی مانند هلو و آناناس، و همچنین با گل‌هایی مانند گل رز، یاس بنفش و زنبق، یکی از زیباترین رایحه‌های ترکیب شده است. نت های پایه هلو، زردآلو، وانیل، مشک، چوب صندل و عنبر دوگانگی روشن و تیره ایجاد می کنند که این رایحه را برای شب یا روز عالی می کند.

ژان پل گوتیه کلاسیک زنانه

قیمت خرید فروش عطر ادکلن ژان پل گوتیه (گوتیر) کلاسیک زنانه Jean Paul Gaultier Classique

اگر به دنبال یکی از بهترین گزینه های عطر میوه ای هستید که رایحه ای منحصر به فرد داشته باشد، این عطر محبوب ژان پل گوتیه را امتحان کنید. بطری ژان پل گوتیه کلاسیک Jean Paul Gaultier که تقریباً سه دهه پیش در سال 1993 عرضه شد – به شکل نیم تنه یک زن – به اندازه خود عطر نمادین است.
رایحه عطر ژان پل گوتیه کلاسیک، میوه ای و ادویه ای است که در آن ترکیبی از نت هایی مانند گلابی، ترنج، بادیان ستاره ای، شکوفه پرتقال، زنجبیل، وانیل و آلو را خواهید یافت. این عطر در ماه های سردتر یا پس از تاریکی زمانی که به دنبال چیزی عمیق، غنی و مرموز هستید، به زیبایی عمل کرده و شما را شگفت زده میکند. 

جیمی چو زنانه

قیمت خرید عطر (ادکلن) جیمی چو ادو پرفیوم زنانه Jimmy Choo EDP For Women

این عطر میوه ای جیمی چو زنانه اولین عطر از برند معروف کفش و لوازم جانبی است. عطر جیمی چو زنانه در یک بطری شیشه‌ای با بافت شفاف قرار گرفته است که توسط مدیر خلاق آن زمان تامارا ملون طراحی شده است. در حالی که امروزه بسیار محبوب است، این عطر در سال 2011 عرضه شد.
برای خانم هایی که عطرهای زیادی در کلکسیون خود دارند، این عطری است که استفاده ی آن آسان است و می توانید بدون توجه به اینکه به کجا می روید، آن را اسپری کنید. این پررنگ ترین یا منحصر به فرد ترین نیست، اما به زیبایی ترکیب شده و کمی شیرین است – رایحه ای میوه ای که تقریباً همه کسانی که آن را استشمام می کنند از آن لذت می برند.

موسچینو آی لاو لاو

قیمت خرید فروش عطر ادکلن موسکینو آی لاو لاو (موسچینو چیپ اند شیک آی لاو لاو) زنانه Moschino I Love Love

رایحه میوه ای و مرکباتی موسچینو آی لاو لاو مانند خود برند عطر Cheap & Chic Moschino، جوشان، سرگرم کننده، روشن، خوش بینانه و سرشار از انرژی است. اما فریب بطری رنگارنگ و طراحی زیبا را نخورید. هیچ چیز ارزانی در مورد این عطر مجلل وجود ندارد.
این عطر شیرین و میوه‌ای است و به جرات میتوان گفت یکی از بهترین عطرهای میوه‌ای تابستانه در دسته ادکلن شیرین زنانه برای مدرسه ، دانشگاه یا دفتر کار تبدیل می‌کند.

باربری هر ادوپرفیوم

خرید عطر باربری هر (بربری هر) زنانه Burberry Her

توت فرنگی یکی از نشاط آورترین رایحه های موجود است، زیرا اغلب ما را به یاد سرگرمی تابستانی، شادی و حتی کمی عاشقانه می اندازد! باربری هر ادوپرفیوم Burberry Her by Burberry عطری زیبا از توت فرنگی است که ترکیبی از آکورد توت درخشان و درخشان با کهربا و یاس غنی است. بنابراین، اگر به‌دنبال رایحه‌ای شیک و سبک هستید تا در ماجراجویی‌های غرق در آفتاب به شما بپیوندد، عطر زنانه باربری هر Burberry Her بهترین گزینه برای شماست!

ورساچه اروس پورفم زنانه

قیمت خرید عطر (ادکلن) ورساچه اروس زنانه Versace Eros Pour Femme

عطرها توانایی زیبایی در تقویت روحیه شما دارند و عطرهایی که این کار را انجام می دهند اغلب دارای رایحه های روشن و مطبوع مانند لیمو هستند. و برای طرفداران عطرهای با رایحه لیمو، واقعاً نمی توانید ورساچه اروس پور فم زنانه را Versace Eros Pour Femme نادیده بگیرید. ورساچه اروس زنانه ، ترکیبی بی نظیر و تصفیه شده از لیمو و یاس با چوب های حسی و لطیف ایجاد کرده تا رایحه ای مست کننده و فریبنده مرکبات را با طراوتی جذاب نمایش دهد.

مارک جیکوبز دیزی دریم

عطر زنانه Marc Jacobs Daisy Dream 100ml مارک جاکوبز دیزی دریم ادوتویلت

نت‌های شاه توت شیرینی عمیق و تیره را به عطر می‌دهند و با سایر میوه‌های آبدار یا مرکبات، همراه با گل‌های روشن هماهنگی کاملی دارد. بنابراین، جای تعجب نیست که ترکیبی از گلابی شاه توت و گریپ فروت در عطر مارک جیکوبز دیزی دریم، با هم هماهنگ باشند! 

ورساچه برایت کریستال

قیمت خرید عطر (ادکلن) ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) زنانه Versace Bright Crystal for women 90ml

طرفداران عطرهای میوه ای همواره و همیشه عاشق رایحه ی ورساچه برایت کریستال بوده اند! نت‌های ابتدایی متمایز یوزو، آکورد یخ و انار آبدار با افزودن رایحه ای جذاب از گل صد تومانی، مگنولیا و گل نیلوفر آبی در قلب گل‌های عطر، پیچ و تاب شگفت‌انگیزی به ورساچه صورتی داده است. بوی معتاد کننده بدون اینکه قوی، سنگین یا آزار دهنده باشد، با پخش بو و ماندگاری قابل قبول قطعا موجب شگفتی شما خواهد شد.

جویسی کوتور ویوا لا جویسی نویر

عطر جویسی کوتور ویوا لا جویسی نویر زنانه Juicy Couture Viva la Juicy Noir

اگر عاشق عطرهای شرقی هستید اما چیزی با رایحه میوه می خواهید، عطر خوش رایحه ی جویسی کوتور ویوا لا جویسی نویر ممکن است برای شما ایده آل باشد. این عطر در یک بطری جذاب عرضه می شود که بلافاصله به شما می گوید که آنچه در داخل است به همان اندازه اغوا کننده و احساس برانگیز است.
چه در روز بپوشید و چه برای یک مراسم شبانه صمیمی تر، رایحه ای ماندگار به شما می دهد که با ظرافت در هر کجا که می روید باقی می ماند. نت‌های ابتدایی تازه توت‌های وحشی و پرتقال ماندارین باز می‌شوند تا قلب پیچ امین الدوله، گاردنیا و یاس را از بین ببرد، قبل از اینکه جای خود را به نت‌های پایه‌ای احساسی و هیجان‌انگیز از عنبر، کارامل و چوب صندل بدهد.
این عطر برای زنی است که می خواهد محدودیت ها را پشت سر بگذارد و به دنیا نشان دهد که واقعاً چه شخص قدرتمند و تأثیرگذاری است.

ایو سن لورن مون پاریس

عطر (ادکلن) ایو سن لورن مون پاریس زنانه Yves Saint Laurent Mon Paris

ایو سن لورن مون پاریس، برداشتی مدرن از یک رایحه ی کلاسیک بی‌انتها، عاشقان این دست روایح را به شدت مجذوب خود کرده است. یک عطر میوه‌ای چایپر، که برای پوشیدن عصرانه یا در مناسبت‌های خاص که نیاز به چیزی کمی لوکس‌تر دارند، ایده‌آل است.
این عطر بی نظیر و منحصر به فرد، نت‌های گلابی و توت‌فرنگی را با نت‌های قلبی گل صد تومانی و یاس می‌آمیزد تا در نهایت پایه‌ای عمیق از نعناع هندی، سدر و خزه را آشکار کند. این ترکیب قوی از رایحه ها عطری زیبا و قوی ارائه می دهد که در تمام طول روز با شما خواهد ماند.
برای زن مدرن و رمانتیکی که می‌خواهد هر جا که می‌رود به اون خیره شوند و در کانون نظرها بدرخشد، عطر مون پاریس مطمئناً گزینه ی عالی خواهد بود.

برای بررسی قیمت ادکلن بولگاری کلیک کنید.


لانکوم ترزور میدنایت رز

قیمت خرید عطر ( ادکلن) لانکوم ترزور میدنایت رز (تریزور/ ترسر میدنایت رز) زنانه Lancome Tresor Midnight Rose

برند لانکوم Lancome به خاطر عطرهای مجلل خود مشهور است و لانکوم ترزور میدنایت رز یک نمایش جذاب از آن است. عطر میوه‌ای ترزور میدنایت رز در بطری‌ای که جذابیت و ظرافت را به همراه دارد، برای زنان اغواکننده که دقیقاً می‌دانند از زندگی چه می‌خواهند، مناسب است. قدرتمند و جذاب. در نظر داشته باشید شما می توانید برای خرید و بررسی قیمت ادکلن لانکوم از مارسلا کمک بگیرید.
لانکوم ترزور میدنایت رز Midnight Rose یک عطر عالی برای آن ماه‌های سردتر است که می‌خواهید چیزی گرم داشته باشید و این رایحه با نت‌های بالایی معطر و زیبای تمشک و گل رز که مکمل نت‌های میانی گل صد تومانی و یاس هستند انجام می‌شود. نت های پایه قوی و عمیق هستند و شامل وانیل و مشک برای ماندگاری طولانی عطر ایده آل برای شب ها می باشد. هیچ شکی در حضور شما وجود نخواهد داشت زیرا این عطر رایحه ای قوی به جا می گذارد که با حس قدرتمند و شدیدی که این عطر به ارمغان می آورد، تناسب دارد.

جیوانچی انج او دمون له سکرت

قیمت خرید عطر (ادکلن) جیونچی آنجئو دمون له سکرت (جیوانچی آنژو اترنج لی سیکرت) زنانه Givenchy Ange Ou Demon Le Secret for women

عطر زنانه و در عین حال قدرتمند جیوانچی انج او دمون له سکرت در یک بطری ظریف و زیبا عرضه می شود که مظهر محتویات گلی-میوه ای درون است.
چای، لیمو آمالفی و کرن بری را در اسپری اولیه به مشام میرسد و در دل آن، گل صد تومانی ظریف و نیلوفر آبی را قبل از درمان با پایه چوبی با نکاتی از نعناع هندی خواهید دید.
انج او دمون له سکرت بدون شک عطری است که هر کسی را که به شما نزدیک شود مست می کند و با رایحه ای که ظاهراً کیلومترها ادامه دارد، عطری عالی برای کسانی است که می خواهند یک خط بوی عالی ایجاد کنند.
جیوانچی انج او دمون له سکرت Le Secret به اندازه کافی تازه برای پوشیدن در روز اما به اندازه کافی پیچیده برای عصرهاست و به خوبی در هر زمانی از طول شبانه روز قابل استفاده است. انج او دمون له سکرت برای خانم هایی ایده آل است که می خواهند یک عطر همه کاره برای مکان های رسمی گرفته تا اوقات فراقت بعد از کار داشته باشند.

عطر میوه ای مردانه 

مرکبات یکی از پرکاربردترین روایح در ساخت ادکلن با بوی میوه برای مردان است. پرتقال، لیمو و گریپ فروت به شکل گسترده ای در انواع عطرهای مردانه و در ترکیب با روایح دودی، ادویه ای و گلی مورد استفاده قرار می گیرند. روایح میوه ای استفاده شده در عطرهای مردانه غالبا احساس سرزندگی و نشاط را تداعی می کنند. این عطرها می توانند سطح انرژی افراد را در طول روز بالا ببرند. اکثر عطرهای مردانه موفق با رایحه میوه ای، طبعی خنک دارند و انتخاب ایده الی برای روزهای گرم بهار و تابستان هستند. بیشتر این عطرها برای استایل های اسپرت و روزانه طراحی شده اند. ما در ادامه چند ادکلن و عطر با بوی میوه ها که برای مردان طراحی شده اند را مرور خواهیم کرد. 

جورجیو آرمانی آکوا دی جیو

نت های پرتقال و نارنگی بخشی از یکی از محبوب ترین خانواده عطرها – مرکبات هستند. همچنین به عنوان یک نت اولیه در عطرهای میوه ای نقش ویژه ای ایفا مینمایند. نت های پرتقال شاداب، پرانرژی هستند و احساس شادی را برمی انگیزند! عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو با رایحه ای سبک و تازه را امتحان کنید و ببینید که آیا وقتی ترکیبی از ترنج، نارنگی و نت های دریایی آبی را تجربه می کنید، لبخند می زنید یا خیر!

هوگو باس باتلد

قیمت خرید عطر (ادکلن) هوگو باس باتلد (بوس باتلد- باس باتل- باس طوسی) مردانه Hugo Boss Bottled

برای کسانی که به دنبال عطری تازه و میوه ای هستند که برای همیشه به یاد ماندنی باشد، عطر هوگو باس باتلد طوسی انتخابی عالی میواند باشد. واقعا، این رایحه نیازی به معرفی ندارد، زیرا امروز مانند زمانی که 20 سال پیش منتشر شد، به لطف نت‌های اولیه ی سیب و مرکبات پر جنب و جوش آن هنوز هم عطری بسیار محبوب است. برای روز و شب، چه در محل کار و چه در قرار ملاقات، ایده آل است، هوگو باس باتلد و نت های میوه ای ترد و خوش طعم آن یکی از همه کاره ترین عطرهای موجود در بازار هستند.

دیزل فیول فور لایف

قیمت خرید عطر (ادکلن) دیزل فیول فور لایف (فول فر لایف) مردانه Diesel Fuel for Life Homme

دیزل فیول فور لایف Diesel Fuel for Life یکی دیگر از عطر و ادکلن های میوه ای مردانه با رایحه ای شیرین و شیک است. این ادکلن جوان پسند می تواند بهترین هدیه برای مرد شما در تابستان باشد. رایحه بالایی آنیس و گریپ فروت را به دنبال نت میانی اسطوخودوس و تمشک تشکیل می دهد. نت های پایه چوبی حاوی رایحه هلیوتروپ هستند. این ترکیبی عالی از نت های شیرین، چوبی و میوه ای است و برای هر مناسبتی عالی است. رایحه ای شاداب و جوان پسند برای مردانی که خواهان چیزی خوشمزه و در عین حال فریبنده هستند.

کرید اونتوس

قیمت خرید عطر (ادکلن) کرید اونتوس ادو پرفیوم مردانه Creed Aventus EDP

کرید اونتوس یکی از بهترین عطرهای مردانه است که رایحه ای شاداب و میوه ای دارد. نت های میوه ای کرید اونتوس عبارتند از ترنج، سیب، انگور فرنگی سیاه و آناناس. نت های قلبی ترکیبی شیرین از یاس، گل رز، نعناع هندی و توس هستند که از نت های پایه خزه بلوط، مشک، عنبر و وانیل پیروی می کنند. رایحه سرشار از رایحه با نت های میوه ای و گلی شیرین آن را به یک عطر مردانه عالی تبدیل کرده است. کرید اونتوس بهترین عطری است که با هر شخصیتی کار می کند و می توان آن را در طول سال استفاده کرد، اما انتخابی بسیار بسیار ایده آل برای فصل تابستان است. 

ورساچه اروس مردانه

قیمت خرید فروش عطر ادکلن ورساچه اروس مردانه Versace Eros Pour Homme

عطر مردانه ورساچه اروس یکی دیگر از عطرهای پرطرفدار است که در میان انبوهی از عطرهای میوه ای دیگر قد علم کرده و خودنمایی میکند. ورساچه اروس مردانه Versace Eros با رایحه معطر نعناع و سیب سبز همراه با لمسی از رایحه ی مرکباتی لیمو باز می شود. پس از باز شدن خارق‌العاده نت‌های مرکبات و لیمو، می‌توانید شمعدانی و دانه تونکا را به دنبال پایه خامه‌ای از وانیل غنی، سدر، خس خس و خزه بلوط احساس کنید. وانیل شیرین و خامه ای آن را به یک ادکلن میوه ای تابستانی برای مردان تبدیل می کند. به طور کلی، ورساچه اروس مردانه Versace Eros for Men تعادل کاملی از رایحه های شیرین و تازه است. این ادکلن شور و حالات جوانی را ساطع می کند و در هر شرایطی به خوبی عمل می کند.

آزارو کروم لجند

قیمت خرید عطر آزارو کروم لجند مردانه Azzaro Chrome for men

آزارو کروم لجند Azzaro Chrome legend یک عطر شیرین برای مردان با نت های تمیز و گلی است که کاملاً با نتهای مرکباتی و چوبی ترکیب شده است. این عطر با ماندگاری طولانی حاوی نت های شاداب کننده سیب سبز و چای با ترکیبی دودی از سدر، عنبر، خزه و مشک است. این عطر زیبای آبی و آکواتیک شما را در تمام طول روز با انرژی نگه می دارد. این عطر در فصل بهار احساس ایستادن در میان شکوفه های گل را در شما ایجاد می‌کند، بنابراین عطری جذاب برای پسران و آقایان جوان است. همچنین شما میتوانید برای بررسی انواع ادکلن تروساردی و عطر کلاب د نایت به صفحه این محصول در سایت مارسلا مراجعه کنید.

کلام آخر
ما در این مقاله مهم ترین ویژگی های یک عطر با رایحه میوه ای را مرور کردیم. این عطرها سبک هستند و احساس نشاط، شادابی و سرزندگی را تداعی می کنند. معمولا عطرهای میوه ای به عنوان انتخابی اسپرت و روزانه در میان زنان و مردان کاربرد دارند. در نهایت نیز نمونه هایی از محبوب ترین و موفق ترین ادکلن های میوه ای برای زنان و مردان معرفی شده اند که می توانید آنها را با قیمتی مناسب و ضمانت اصالت کالا، از طریق مارسلا خریداری کنید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا