دانستنیها و راهنمای خریدعطر و ادکلن

معرفی عطر مناسب افراد سیگاری

بوی سیگار یکی از آزاردهنده ترین بوها برای بسیاری از افراد است. این بو می تواند باعث سردرد، سرفه و حتی حالت تهوع شود. افراد سیگاری نیز از این بو در رنج هستند و به دنبال راه حلی برای از بین بردن آن هستند.

یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن بوی سیگار، استفاده از ادکلن مردانه است. ادکلن مردانه مناسب افراد سیگاری باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • ماندگاری بالا: بوی سیگار ماندگاری بالایی دارد و به همین خاطر، ادکلن مردانه مناسب باید ماندگاری بالایی داشته باشد تا بتواند بوی سیگار را به طور کامل از بین ببرد.
  • قدرت پخش بو: ادکلن مردانه مناسب باید قدرت پخش بوی بالایی داشته باشد تا بتواند بوی سیگار را در محیط پخش کند.
  • رایحه قوی: ادکلن مردانه مناسب باید رایحه قوی داشته باشد تا بتواند بوی سیگار را به طور کامل از بین ببرد.

قیمت ادکلن مردانه مناسب افراد سیگاری بسته به برند، حجم و کیفیت آن متفاوت است. در حال حاضر، قیمت ادکلن مردانه مناسب افراد سیگاری از حدود 200 هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر است.

عطر و ادکلن مناسب افراد سیگاری

ادکلن مناسب افراد سیگاری باید رایحه ای قوی داشته باشد تا بتواند بر رایحه تند و ماندگار سیگار غلبه کند. در عین حال، این رایحه نباید آنقدر قوی باشد که حواس اطرافیان را پرت کند یا فضایی سنگین ایجاد کند. در انتخاب عطر برای افراد سیگاری باید این نکته را مد نظر داشته باشید که احتمالا کشیدن سیگار، عادت روزانه این افراد است. آنها ممکن است در طول روز چندین بار سیگار بکشند و رد بوی سیگار، روی بدن، پوست، لباس ها و موهایشان باقی بماند. این افراد احتمالا برای از بین بردن این بو به سراغ عطر و ادکلن می روند. چندین بار مصرف یک عطر با رایحه قوی و سنگین، تحمل آن شخص، به ویژه در فضاهای سرپوشیده را غیر ممکن می سازد.
نکته دوم در انتخاب عطر مناسب افراد سیگاری، قیمت محصول است. افراد سیگاری در طول روزها بارها مجبور خواهند بود از عطر و ادکلن استفاده کنند. خرید عطر و ادکلن گرانقیمت، در چنین شرایطی اصلا مقرون به صرفه نیست. همچنین این نکته را به یاد داشته باشید که عطرهایی که حاوی رایحه های مصنوعی هستند، انتخاب مناسبی برای افراد سیگاری نخواهند بود. این مواد، در صورت استفاده بیش از حد، می توانند سبب ایجاد حساسیت های پوستی شوند.
بر اساس آنچه که تا اینجا مرور کردیم، عطر مناسب افراد سیگاری عطری با ماندگاری و پخش بوی بالاست که فاقد مواد مصنوعی بوده و قیمتی مقرون به صرفه داشته باشد. حال در دنیای متنوع انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه، چه گزینه هایی به عنوان عطر افراد سیگاری وجود دارد؟ ما در ادامه، چند عطر و ادکلن زنانه و مردانه با چنین ویژگی هایی را مرور خواهیم کرد.

عطر باربری بریت مردانه

قیمت خرید عطر باربری بریت مردانه Burberry Brit For Men

این عطر افراد سیگاری طبعی گرم دارد و نت های زنجبیل، هل، رز و تونکا در ساختار هرم بویایی آن غالب است. بربری بریت مردانه در گروه بویایی شرقی چوبی طراحی شده است و به همین خاطر، در هر موقعیت و با هر استایلی به خوبی سازگار است. این عطر روزانه رایحه بسیار قوی یا غلبه کننده ندارد اما دودی بودن آن، می تواند به خوبی نت های تند و زننده عطر سیگار را پوشش دهد.

عطر گوچی گیلتی ابسولوت مردانه

عطر گوچی گیلتی ابسولوت مردانه Gucci Guilty Absolute

یک عطر مردانه در گروه بویایی شرقی چوبی با طبع گرم و تلخ که برای فصول سرد سال طراحی شده است. این عطر از ترکیب رایحه های شکوفه های پرتقال، دانه های تونکا، لوندر و نعناع هندی ساخته شده است. این رایحه ها می توانند به خوبی بر روی نت های شدید و تند سیگار سوار شوند و پراکندگی بسیار خوب این عطر نیز می تواند در کسری از ثانیه، بوی سیگار را پوشش دهد. این عطر بیشتر برای افراد سیگاری با رده سنی بالای 35 سال و استایل های رسمی مناسب است.

عطر دانهیل بریتیش لدر مردانه

قیمت خرید فروش عطر ادکلن دانهیل بریتیش لدر مردانه Dunhill British Leather

دانهیل بریتیش لدر یک عطر مردانه با طبع گرم و گروه بویایی تلخ  که از ماندگاری و پراکندگی بسیار خوبی برخوردار است. تلخی رایحه چرم و تازگی نت های مرکبات استفاده شده در این عطر، به راحتی بوی بد سیگار را پوشش می دهند. دانهیل بریتیش لدر به عنوان یکی از محبوب ترین گزینه های این برند برای مردان مدرن شناخته می شود. 

عطر آمواج جوبیلیشن مردانه

قیمت خرید فروش عطر ادکلن آمواج جوبیلیشن (آمواژ یوبیلشن) مردانه Amouage Jubilation For Men

عطر آمواج جوبیلیشن مردانه نیز طبعی گرم دارد و از ترکیب هنرمندانه روایح تلخ ساخته شده است. اگر به عطرهای خاص با نت های شرقی و خاورمیانه ای علاقه مند باشید، آمواج جوبیلیشن می تواند نظرتان را جلب کند. این عطر ماندگاری بسیار بالایی دارد و نت های دارچین، چوب گایاک، مشک و کهربا در آن غالب هستند. این نت ها به راحتی رایحه تند و زننده سیگار را پوشش می دهند. همچنین شما میتوانید برای استفاده از سایر عطرهای پوشش دهنده بوی سیگار مانند ادکلن کلاب د نایت به صفحه این محصول مراجعه کنید.

ناسوماتو بلاماژ

قیمت خرید فروش عطر ادکلن ناسوماتو بلاماج (بلاماژ) مردانه/زنانه Nasomatto Blamage

عطر یونیسکس ناسوماتو بلاماج با طبع معتدل در گروه بویایی تلخ و تند طراحی شده است. چهار نت چرم، چوب های جنگلی، مشک و درخت غان المان های اصلی سازنده این عطر هستند. این عطر رایحه ای تلخ و ملایم دارد و به راحتی بوی بد سیگار را پوشش می دهد. ناسوماتو بلاماج ماندگاری بسیار خوبی دارد و می توان از آن در تمام روزهای سال استفاده کرد. در صورت علاقه به این برند، گزینه هایی مانند ناسوماتو افغانو (یونیسکس) و ناسوماتو دورو (مردانه) نیز برای افراد سیگاری می توانند انتخاب های مناسب و جذابی باشند. 

لالیک انکر نویر مردانه

مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) لالیک انکر نویر مردانه Lalique Encre Noire for men

دیویدف زینو مردانه

قیمت خرید عطر (ادکلن) دیویدف زینو مردانه Davidoff Zino for men

 

لالیک انکر نویر اکستریم مردانه

عطر (ادکلن) لالیک انکر نویر ال اکستریم (لالیک مشکی انک نواغ اکستریم) مردانه Lalique Encre Noire A L'Extreme

کلینیک آروماتیکس الکسیر زنانه

قیمت خرید عطر (ادکلن) کلینیک آروماتیکس الکسیر ادوپرفیوم زنانه Clinique Aromatics Elixir‎

عطر کلینیک آروماتیکس الکسیر یک انتخاب کاربردی، مقرون به صرفه و بسیار جذاب برای خانم هایی است که به سیگار کشیدن علاقه دارند. طبع این عطر گرم است و ماندگاری و پخش شوندگی رایحه تلخ آن بسیار بالاست. نت های خزه بلوط، عود، مشک و چوب صندل در نت های پایه این عطر غالب هستند.

تام فورد وایت پچولی زنانه

عطر (ادکلن) تام فورد وایت پچولی زنانه Tom Ford White Patchouli اصل

اگر به رایحه های شیرین علاقه مند هستید و سیگار کشیدن یکی از عادت های روزانه شماست، عطر تام فورد وایت پچولی می تواند انتخاب ایده آلی برایتان باشد. تام فورد وایت پچولی یک عطر زنانه با طبع گرم است که از ترکیب نت هایی مانند گل یاس، گل رز و بوی چوب ساخته شده است. این عطر بسیار ملایم است و می توانید آن را در موقعیت های مختلف استفاده کنید. 

عطر بولگاری امنیا کریستالین زنانه

قیمت خرید عطر بولگاری امنیا کریستالین (بلگاری اومنیا کریستال) زنانه Bvlgari Omnia Crystalline EDT for women

بولگاری امنیا کریستالین یک ادو تویلت زنانه با طبع خنک و تلخ که در گروه بویایی گلی دریایی طراحی شده است. این عطر ماندگاری و پراکندگی خوبی دارد و برای استایل های روزانه ایده آل است. اگرچه این عطر رایحه ای ملایم دارد اما می تواند به راحتی بوی تند سیگار را پوشش دهد. برای مشاهده و خرید ادکلن بولگاری به صفحه این برند در سایت مارسلا مراجعه کنید.

شنل نامبر فایو زنانه

قیمت خرید عطر (ادکلن) شنل ان 5 (چنل نامبر 5) زنانه Chanel N5

عطر شنل نامبر 5 یک نمونه کلاسیک و یکی از محبوب ترین انتخاب ها در میان خانم هایی است که به سیگار کشیدن علاقه دارند. رایحه این عطر سبک و طراوت بخش است و ماندگاری بالای آن نیز برای افراد سیگاری مزیت محسوب می شود. این عطر در گروه بویایی گلی طراحی شده است که در کنار رایحه تنباکو، ترکیب مناسبی را خلق می کند. این عطر شانل طبعی گرم دارد. شانل شماره پنج عطری کلاسیک است که هم در استایل های روزانه و هم برای مناسبت های رسمی کاربرد دارد. برای بررسی قیمت ادکلن شنل و ادکلن تروساردی می توانید بر روی لینک قرار داده شده کلیک کنید.
جمع بندی
ما در این مقاله مهم ترین ویژگی های عطر مناسب افراد سیگاری را مرور کردیم. رایحه سیگار تند و زننده است و حمل کردن چنین بویی در تمام طول روز، بدون شک بر روی استایل شما و برهمکنش های اجتماعی تان تاثیر می گذارد. یک عطر و ادکلن مناسب اما می تواند در چنین شرایطی به کمک شما آمده و شرایط را کاملا تغییر دهد. به عنوان راه حل، ما در این مقاله فهرستی کوتاه از عطرهای مناسب برای افراد سیگاری را ارائه دادیم. شما می توانید با کمک این عطرها، یا نمونه های مشابه آنها، برای همیشه با بوی سیگار خداحافظی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا