دانستنیها و راهنمای خرید

بهترین عطر و ادکلن های مردانه برای کادو ولنتاین

فهرستی از بهترین، پر فروشترین و احساس برانگیزترین عطر و ادکلن های مردانه برای کادو ولنتاین

عطر و ادکلن از دیرباز یکی از بهترین هدایایی بوده که می تواند بین دو عاشق و معشوق رد و بدل شود، غیر از جنبه هدیه، رایحه و بوی عطرها به این عشق، عمق ، معنا، و خاصیت خاطره سازی می دهد که فقط باید عاشق باشید تا آن را درک کنید. در این مقاله سعی داریم تا رمانتیک ترین، جذاب ترین، اغواگر ترین و بهترین عطرهای مردانه که از محبوبیت و فروش قابل توجهی نیز برخوردارند را برای شما معرفی کنیم تا انتخاب بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان را برای شما سهولت بخشیم. در ادامه به بررسی و معرفی بهترین عطر و ادکلن های مردانه برای کادو ولنتاین میپردازیم. همچنین شما می توانید برای بررسی قیمت ادکلن مردانه بر روی لینک قرار داده شده کلیک کنید.

عطر کرید اونتوس Creed Aventus

بی شک کرید آونتوس را میتوان جزو 10 عطر برتر و پر طرفدار مردانه ی دنیا نامید، شاهکاری از برند سلطنتی کرید که در سال 2010 به بازار عرضه شد، عطری بسیار جذاب و پر بازخورد. نتهای غالب در کرید اونتوس به ترتیب شامل رایحه ی آناناس، چوب درخت غان، مشک، انگور سیاه، ترنج و خزه ی بلوط می باشند.

عطر ادکلن کرید اونتوس برای هدیه ولنتاین آقایان

مشاهده مشخصات بیشتر، قیمت و خرید عطر کرید اونتوس

 

عطرهای مشابه کرید اونتوس
اگر میخواهید عطری با رایحه ی استثنایی کرید اونتوس، ولی با هزینه ای پایین تر را برای کادو ولنتاین تهیه کنید اینجا لیستی از عطرهای مشابه به کرید اونتوس ولی ارزان قیمت تر در دسترس شماست:

مشاهده لیست عطرهای مشابه کرید اونتوس

آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه Armaf Club De nuit intense

مشاهده قیمت و خرید عطر ادکلن کرید اونتوس برای هدیه کادو ولنتاین آقایان

عطر کلاب دی نویت اینتنس مردانه نیز یکی از پر فروشترین و محبوب ترین عطرهای مردانه به شمار میرود که دلیل آن هم چیزی نیست جز شباهت بسیار بالایی که به عطر کرید اونتوس افسانه ای دارد که شاهکاری بی نظیر در دنیای عطر و ادکلن مسوب میشود. کلاب د نویت اینتنس عطری است که کمتر مردی ممکن است پیدا شود که رایحه ی بی نظیرش را نپسندد و با توجه به قیمت بالای کرید اونتوس جایگزین بسیار عالی برای هدیه دادن به آقایان به شمار میرود. نتهای غالب در عطر کلاب د نویت اینتنس نیز شامل لیمو، چوب درخت غان،آناناس ، انگور سیاه و مشک می باشد که بسیار نزدیک به نسخه ی اصلی کرید اونتوس هستند.

مشاهده مشخصات بیشتر، قیمت و خرید عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس

عطر بلو د شنل ادوتویلت و ادوپرفیوم Bleu de Chanel

عطر ادکلن بلو د شنل برای هدیه کادو ولنتاین آقایان

بلو د شنل را میتوان جذاب ترین عطر مردانه ی شنل در بین آقایان نامید، عطری بی نظیر با بازخوردی عالی که هر فردی را شیفته ی رایحه ی بی نظیرش میکند. نتهای غالب در عطر بلو شنل را گریپ فروت، روایح بی نظیر دودی، زنجبیل، لیمو ترش، نعناع و وتیور می باشند که به شدت برای هر دوستدار عطری وسوسه کننده هستند. شما میتوانید برای بررسی قیمت ادکلن شنل مردانه از محصولات مارسلا دیدن کنید.

مشاهده مشخصات بیشتر، قیمت و خرید عطر بلو د شنل

عطرهای مشابه بلو شنل
اگر میخواهید عطری با رایحه ی بی نظیر بلو شنل ، ولی با هزینه ای پایین تر را برای هدیه ولنتاین تهیه کنید اینجا لیستی از عطرهای مشابه به بلوشنل ولی ارزان قیمت تر در دسترس شماست:

مشاهده لیست عطرهای مشابه بلو شنل

دیور ساواج ادوتویلت و ادوپرفیوم Dior Sauvage

عطر ادکلن دیور ساواج برای هدیه کادو ولنتاین آقایان

شاهکاری بی نظیر و پر طرفدار از برند لوکس دیور. عطر دیور ساواج در دو نسخه ی تویلت و پرفیوم بی شک میتواند از گزینه های هدیه ی ولنتاین و روز عشاق باشد.عطری احساس برانگیز که تقریبا تمام آقایان عاشقش خواهند بود. نتهای غالب عطر دیور ساواج را آمبروکسان، ترنج، فلفل سیچوان و فلفل سیاه، اسطوخودوس، فلفل صورتی و سدر تشکیل داده اند که هر مخاطبی را تحت تاثیر روایح بی نظیرشان میکنند. در صورتی که علاقه مند به برند دیور هستید می توانید برای خرید ادکلن دیور از محصولات سایت مارسلا دیدن نمایید.

مشاهده مشخصات بیشتر، قیمت و خرید عطر دیور ساواج

عطرهای مشابه دیور ساواج
اگر میخواهید عطری با رایحه ی فوق العاده ی دیور ساواج ، ولی با هزینه ای پایین تر را برای کادو ولنتاین تهیه کنید اینجا لیستی از عطرهای مشابه به دیور ساواج ولی ارزان قیمت تر در دسترس شماست:

مشاهده لیست عطرهای مشابه دیور ساواج

دولچه گابانه د وان ادوتویلت و ادوپرفیوم Dolce & Gabbana The One

عطر ادکلن دولچه گابانا د وان برای هدیه کادو ولنتاین آقایان

د وان از برند پر آوازه ی دولچه اند گابانا نیز عطری است بسیار پر طرفدار و احساس برانگیز با رایحه ای اغواگر و عاشقانه که از پر فروشترین عطرهای مردانه می باشد. روایح غالب در دی اند جی د وان را کهربا، توتون، زنجبیل،هل ، گریپ فروت و سدر در بر میگیرند و نتیجه ای سر شار از احساسات را به همراه دارند.

مشاهده مشخصات بیشتر، قیمت و خرید عطر د وان ادوتویلت مشاهده مشخصات بیشتر، قیمت و خرید عطر د وان ادوپرفیوم

ایو سن لورن لهوم (لوم) Yves Saint Laurent L’Homme

عطر ادکلن ایو سن لورن لهوم برای هدیه کادو ولنتاین آقایان

محصول بسیار پرطرفدار، هیجان انگیز با رایحه بسیار خاص و کاملا مردانه که روح مردانگی و نشاط و قدرت کاملا در آن پیداست . ایو سن لورن لهوم پر فروشترین عطر برند وای اس ال و یکی از محبوب ترین عطرهای مردانه است. جادویی با روایحی بی نظیر از هل، اسطوخودوس، سدر و ترنج…

مشاهده مشخصات بیشتر، قیمت و خرید عطر ایو سن لورن لوم

پاکو باران اینویکتوس Paco Rabanne Invictus

عطر ادکلن پاکورابان اینویکتوس برای هدیه کادو ولنتاین آقایان

اینویکتوس هم یکی دیگر از غطرهای پر طرفدار مردانه است که گزینه ی بسیار مناسبی برای هدیه ی ولنتاین به شمار میرود. این عطر در سال 2013 جایزه ی بهترین عطر سال را دریافت کرد. عطری به شدت پر نشاط و فرح بخش با روایحی بی نظیر از نتهای دریایی، گریپ فروت، برگ بو و ماندارین.

مشاهده مشخصات بیشتر، قیمت و خرید عطر پاکورابان اینویکتوس

ویکتور اند رولف اسپایس بمب Viktor & Rolf Spicebomb

عطر ادکلن اسپایس بمب برای هدیه کادو ولنتاین آقایان

محصول استثنائی و به جرأت تک و خاص برای آقایان جوان و میانسال. عطری احساس برانگیز و بی نظیر و گزینه ای بسیار منحصر به فرد و عالی برای کادوی ولنتاین. عطری با روایحی مسحور کننده و به شدت اغواکننده از دارچین، فلفل صورتی، تنباکو، چرم، زعفران، فلفل پاپریکا.

مشاهده مشخصات بیشتر، قیمت و خرید عطر اسپایس بمب

جان پل گوتیه لی میل Jean Paul Gaultier Le Male

عطر ادکلن جان پل گوتیه له میل برای هدیه کادو ولنتاین آقایان

جان پل گوتیه به طراحی عطرهای به شدت رمانتیک و احساس برانگیز شناخته شده است، و لی میل یکی از احساس برانگیز ترین، پرطرفدار ترین و اغواکننده ترین عطر مردانه ی این برند می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. له میل از جان پل گوتیه، عطریست گرانبها با روایحی اغواگر و جادویی از عطر وسوسه انگیز وانیل، اسطوخودوس، نعناع، دارچین، تونکا و کهربا، که توسط یکی از چیره دست ترین عطار های دنیای عطر ، آقای Francis Kurkdjian در سال 1995 به بازار معرفی شد.

مشاهده مشخصات بیشتر، قیمت و خرید عطر جان پل گوتیه له میل

ورساچه دریمر Versace Dreamer

عطر ادکلن ورساچه دریمر برای هدیه کادو ولنتاین آقایان

عطری به شدت رومانتیک، رویایی و بی نظیر از برند محبوب ورساچه ؛ و گزینه ای خاص برای کادوی ولنتاین، با نتهایی احساس برانگیز از اسطوخودوس، توتون و تونکا…

مشاهده مشخصات بیشتر، قیمت و خرید عطر ورساچه دریمر

امیدواریم که این لیست توانسته باشد که شما رو در انتخاب بهترین عطر برای هدیه دادن در روز عشاق و ولنتاین کمک کنه و اگر جای عطری به نظر شما نیز برای هدیه به آقایان در روز عشاق و ولنتاین خالیست، لطفا در کامنتها ارسال بفرمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دو =

دکمه بازگشت به بالا