دانستنیها و راهنمای خرید

عطر و ادکلن های خنک و ملایم زنانه

هدف یک عطر خنک و ملایم زنانه ایجاد حس خنکی، طراوت و تازگی در روزهای گرم سال است. رایحه عطر و ادکلن ها در دو دسته کلی رایحه های اصلی و فرعی قرار می گیرند. رایحه های اصلی همان طبع عطر ها هستند که به طبع های گرم، خنک و معتدل شناخته می شوند. طبع عطر وابسته به ترکیباتی است که در فرمولاسیون آن به کار رفته است. نت های مرکبات، اقیانوسی و نت های سبز نشاط آور بوده و در عطر های خنک به کار می روند. شخصیت های امیدوار، سر زنده و شاداب که میل بالایی به زندگی دارند معمولاً به سراغ خرید عطر و ادکلن های خنک می روند.  در صورتی که قصد خرید ادکلن زنانه مناسب با توجه به طبع خود دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
بوییدن یک ادکلن خنک و ملایم زنانه با نت مرکبات چون پرتقال، لیمو و گریپ فروت، طراوت بخش است. رایحه میوه های تازه و شیرین چون کیوی و توت فرنگی نیز رنگی از سرزندگی و درخشندگی را به زندگی شما می افزایند. رایحه نعناع و بابونه نیز در عطر های خنک زنانه استفاده می شوند و آرامش بخش هستند. عطر های خنک با رایحه اقیانوس که از نت های دریایی مانند جلبک و نمک دریایی گرفته می شوند تداعی کننده نسیمی خنک به هنگام قایق سواری یا پیاده روی در ساحل های شنی هستند. بوییدن این عطر ها به اندازه نوشیدن یک لیوان لیموناد خنک در کنار ساحل لذت بخش است. رایحه گل های سبک چون نت های رز، یاس و گل صد تومانی نیز در عطر های خنک زنانه استفاده می شوند. همچنین شما می توانید برای خرید انواع عطر مانند عطر دیور، عطر شنل مردانه و … به سایت مارسلا مراجعه کنید.

بهترین عطرهای خنک و ملایم زنانه

استشمام یک عطر خنک و ملایم زنانه ، حس خنکی را به شما القا کرده و گرمای کمتری را احساس خواهید کرد. گرمای هوا انرژی را کم کرده و آن را با احساس کرختی و تنبلی جایگزین می کند. اما استشمام یک عطر خنک می تواند شما را رفرش و پر انرژی کند. پخش بو و آزاد شدن نت های پایه، میانی و پایانی یک عطر وابسته به عوامل مختلفی از جمله دمای محیط، دمای بدن، نوع پوست و غیره است. هر چند در انتخاب و خرید عطر باید به سلیقه فرد توجه شود اما دمای محیط و فصل نیز نباید نادیده گرفته شود. کاهش دمای محیط بر میزان پخش بو و واکنش عطر با پوست تاثیر گذاشته و دسترسی به نت های ضعیف سخت تر می شود. عطرهای خنک نت های ضعیف تری در مقایسه با عطر های گرم دارند. در نتیجه دسترسی به نت های عطر های خنک بسیار سریع صورت می گیرد. بنابراین عطر های خنک بهترین انتخاب برای روزهای گرم سال هستند. همچنین شما می توانید برای اطلاع از انواع عطر گرم زنانه به سایت مارسلا مراجعه کنید.
از جمله مزایای استفاده از عطرهای سرد و ملایم زنانه در فصل تابستان می توان به بهبود خلق و خو، ایجاد حس آرامش و راحتی، افزایش روحیه و اعتماد به نفس و در نهایت کاهش افسردگی و استرس اشاره کرد. عطر مناسب می تواند حافظه و عملکرد ذهنی را بهبود بخشد و تمرکز را افزایش دهد. همچنین به بهبود خواب کمک کرده و آرامش بخش است. در نهایت عطرها به شما کمک می کنند خاطرات و لحظات زیبا را به خاطر آورید. 
تغییرات استایل خانم ها در فصل های مختلف تنها به تغییر لباس و اکسسوری محدود نمی شود. اگر کمی مدگرا باشید، می دانید که انتخاب یک عطر خنک و ملایم زنانه در فصل گرما تکمیل کننده استایل شما خواهد بود. در ادامه به معرفی چند عطر و ادکلن زنانه خنک برای خانم ها می پردازیم که توسط بهترین برند ها تولید شده اند. 

بیشتر بخوانید: عطر تلخ و گرم زنانه


لانوین اکلت

لاونوین اکلت زنانه عطری است میوه ای-گلی . لانوین تم موسیقی عطر افسانه ای آرپژ خود را احیا می کند. ترکیب ظریف، شکننده و فرشته ای است. اولین آکورد Eclat d’Arpège یاس بنفش سبز و برگ لیموی سیسیلی است که ما را به اولین روز بهار می برد. تابستان نزدیک است، گل ها شکوفه می دهند، رایحه آن تندتر است، شکوفه ویستریا است که در قلب عطر شکوفا می شود و با شکوفه های شاداب هلو و گل صد تومانی قرمز پرهیجان برجسته می شود. برگ های هوای سبز چای با طراوت هستند. سرو سفید لبنان، مشک ملایم و کهربای گرانبها مانند نوازشی است. سازنده ی لانوین اکلت زنانه کارین دوبرویل است که این عطر را در سال 2002 خلق کرد.

جنیفر لوپز استیل

هنوز هم بسیار زنانه، سرزنده، تمیز و شهوانی است. اپنینگ و روایح ابتدایی جنیفر لوپز استیل به دلیل نت های فلفل سفید، ماندارین، چای ارل گری و نت ساکه درخشان و ملایم است. نت میانب از فریزیا، گل رز، یاسمن، شکوفه پرتقال و زنبق دره تشکیل شده است. نت پایه گرم و حسی با نت های چوبی و مشک است. چوب صندل، مشک، عنبر، عنبر و فلفل. این عطر توسط Michel Girard در سال 2003 ساخته شد.

ورساچه برایت کریستال

ورساچه برایت کریستال برند ورساچه یک رایحه گلی میوه ای است که در سال 2006 عرضه شد. سازنده این عطر آلبرتو موریلاس است. نت های ابتدایی یوز، انار و یخ هستند. نت های میانی گل صد تومانی، نیلوفر آبی و مگنولیا هستند. نت های پایه مشک، ماهون و عنبر هستند.

سی کی این تو یو زنانه

کالوین کلین سی کی این تو یو زنانه یک رایحه گلی کهربایی است که در سال 2007 عرضه شد. CK IN2U for Her توسط برونو یووانوویچ، ژان مارک شایلان، لوک دونگ و کارلوس بنائم ساخته شد. نت های اولیه گریپ فروت صورتی، ترنج سیسیلی و برگ توت قرمز است. نت های میانی کاکتوس و ارکیده هستند. نت های پایه عبارتند از وانیل، سدر قرمز و عنبر.

نینا ریچی پرمیر جور

نینا ریچی پریمیر ژور – پریمیر ژور- Nina Ricci Premier Jour عطری گلی است که در سال 2001 عرضه شد. Premier Jour توسط Sophie Labbe، Carlos Benaim و Rosendo Mateu طراحی شده. نت های ابتدایی نخود شیرین و پرتقال ماندارین هستند. نت میانی گاردنیا و ارکیده است. نت های پایه مشک، چوب صندل، نت های چوبی و وانیل هستند.

دولچه گابانا لایت بلو

دولچه گابانا لایت بلو زنانه Dolce & Gabbana Light blue یک رایحه ملایم و خنک، میوه ای-گلی درخشان است که روح تابستان سیسیلی را تداعی می کند. نت‌های ابتدایی شادات و تازه لیمو و سدر تصویری از جنگل‌های جنوبی در ساحل دریا را به ارمغان می‌آورند.
یک عطر بسیار محبوب تابستانی که در سال 2001 راه اندازی شد.

کول واتر زنانه

دیویدف کول واتر زنانه یک عطر گلی آبزی است که در سال 1996 به بازار عرضه شد. سازنده این عطر Pierre Bourdon است. نت های اولیه خربزه، نیلوفر آبی، لیمو، آناناس، به، کالون، زنبق و توت سیاه هستند. نت های میانی عبارتند از: نیلوفر آبی، نیلوفر آبی، زنبق دره، یاس، عسل، زالزالک و رز. نت های پایه مشک، وتیور، تمشک، شاه توت، ریشه بنفشه، هلو، چوب صندل و وانیل هستند.

لانکوم ترزور این لاو

لانکوم ترزور این لاو توسط عطرسازان Dominique Ropion و Veronique Nyberg از برند لانکوم ساخته شده است. این ترکیب معطر شامل نت های میوه ای-گلی بر روی پایه چوب سدر است.

برای خرید و بررسی قیمت ادکلن لانکوم کلیک کنید.


Tresor In Love با آکوردهایی از شلیل، ترنج، هلو و گلابی ترش آغاز می شود. یک قلب با گل رز ترکی و یاس زیبا شکوفا می شود، در حالی که پایه شامل سدر است.  شیشه آن بلند و صورتی است که روی گردن با گل رز مشکی زیبایی تزئین شده است.
سخن پایانی 
رایحه یک عطر خنک و ملایم زنانه می تواند علاوه بر ایجاد بوی خوش، القا کننده شخصیت و هویت فرد و بیانگر علاقه مندی ها و ویژگی های او باشد. حس بویایی قدرتمندترین حس از حواس پنجگانه است. این حس قدرت برانگیختن احساسات، بازیابی خاطرات یا تلقین و انتقال انرژی را دارد. عطر ها تاثیر شگرف و ماندگاری بر ذهن افراد دارند. بدین ترتیب عطرهای خنک و ملایم حس تازگی و شادابی را منتقل می کنند. همچنین در روزهای گرم سال انرژی بخش بوده و از کرختی شما کم می کنند. عطر ها بخش مهمی از فرهنگ و استایل شما هستند و همانطور که گفته شد علاوه بر ایجاد بوی خوش مزایای بیشماری را به همراه دارند. عطر ها باید متناسب با شخصیت و خلق و خو و از همه مهم تر فصل و آب و هوا انتخاب شوند. برای خرید انواع عطر و ادکلن خنک مردانه و زنانه اورجینال و استعلام قیمت انواع عطر مانند ادکلن آمواج و عطر بولگاری می توانید به گالری عطر و ادکلن مارسلا مراجعه نمایید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا