دانستنیها و راهنمای خرید

بهترین عطر پاییزی مردانه

با از راه رسیدن پاییز کم کم بارانی ها، چتر ها، بوت های جیر یا چرم، شال گردن ها و پالتوهای جذاب از داخل کمدها بیرون می آیند و استایل بسیاری از ما، حال و هوای پاییزی به خود می گیرد. دگرگونی طبیعت با دگرگونی کمد لباس های ما همراه است. یک استایل پاییزی مردانه ایده آل، باید بتواند حس قدرت، امنیت و اعتماد به نفس را در اطرافیان تداعی کند. یکی از ساده ترین و شاید مهم ترین روش ها برای ایجاد چنین حسی، استفاده از بهترین عطر مردانه مناسب فصل پاییز است. فراموش نکنید که هیچ استایل پاییزی بدون انتخاب عطر و ادکلن مناسب کامل نیست. یک عطر و ادکلن مردانه پاییزی ایده آل باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ اصلا چرا باید به دنبال بهترین عطر پاییزی مردانه باشیم؟ پاسخ این پرسش ها را در ادامه خواهید یافت.
 مهم ترین خصوصیات بهترین عطر پاییزی مردانه چیست؟

بهترین عطرهای پاییزی مردانه در سال 1402

بهترین ادکلن های پاییزی مردانه، رایحه هایی مطبوع، قوی و غنی هستند. معمولا عطرهایی از خانواده های شرقی و چوبی برای این فصل ایده آل می باشند. اگر به بوی چوب یا رایحه هایی که با فرهنگ شرق عجین هستند، علاقه مندید، عطرهایی با نت های چوب صندل، عود، کاج، چوب سدر و پاتچولی را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر به دنبال استایلی کلاسیک در پاییز امسال هستید، هیچ انتخابی بهتر از روایح شرقی نیست. این عطرها اکثرا در خانواده کلاسیک طبقه بندی می شوند و می توانند احساس گرما و امنیت را در مخاطب تداعی کنند. عطرهایی که در نت های میانی یا پایه آنها از کندر، مشک و وانیل استفاده شده باشد، در این دسته قرار می گیرند. علاوه بر موارد فوق، عطرهایی از گروه های بویایی ادویه ای و دودی نیز می توانند برای تکمیل استایل پاییزی مردان ایده آل باشند. 
بهترین عطر پاییزی مردانه معمولا طبعی گرم یا معتدل دارد. انتخاب عطرهایی با طبع گرم و با رایحه ای شدید در محیط های کاری، محیط های بسته و قرار های رسمی توصیه نمی شود. این عطرها به شدت قوی هستند و می توانند به سرعت بر روی اطرافیان، به ویژه افرادی با طبع گرم، تاثیر گذاشته و آنها را دچار سردرد کنند. عطرهای پاییزی با طبعی معتدل یا عطرهایی با قدرت پخش کم برای چنین شرایطی ایده آل می باشند. اگر ماندگاری عطر در طول روز برایتان اهمیت دارد و عطرهای پاییزی معمولا برای شما چندان ماندگار نیستند، به جای خریدن عطرهای غلیظ یا بسیار قوی، پیش از استفاده از عطر پوست خود را با مرطوب کننده های مناسب چرب کنید. همچنین عطر را بر روی لباس هایتان نیز اسپری کنید. در زمستان، پوست ما معمولا خشک تر است و این موضوع می تواند ماندگاری عطر را کاهش دهد. 
بهترین ادکلن پاییزی مردانه در سال 1402
برای شرکت در مهمانی ها، قرار های عاشقانه و دورهمی های دوستانه عطرهایی با طبع گرم و قدرت پخش شوندگی ترجیحا متوسط یا بالا به عنوان بهترین ادکلن پاییزی مردانه معرفی می شوند. با این حال، دنیای عطر و ادکلن زنانه و مردانه برای روزهای سرد و خاکستری سال بسیار متنوع است. برای آنکه بتوانید بهترین خرید عطر مردانه مناسب فصل پاییز را داشته باشید، ما در ادامه برخی از محبوب ترین و موفق ترین نمونه ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

دیور فارنهایت

قیمت خرید عطر ادکلن دیور فارنهایت مردانه Dior Fahrenheit for men

عطر دیور فارنهایت، شاهکار عطرسازی دیور  است که حتی در این دنیای پرطرفدار عطرسازی جدید، یک نام بزرگ از دهه 80 هنوز مثل همیشه منحصر به فرد است و اغلب از 95 درصد عطرهای جدید بهتر است.


برای بررسی قیمت ادکلن دیور مردانه کلیک کنید.


رایحه دیور فارنهایت توسط نت‌های بنفشه/چرمی غالب است که با کلمات ساده قابل توضیح و توصیف نیستند. اگر در ابتدا آن را دوست ندارید، می‌توانم متوجه شوم، اما در طول چند ماه آینده آن را چند بار امتحان کنید. ممکن است تعجب کنید که چگونه ذائقه ما با چیزهای جدید و غیر معمول سازگار می شود.

بولگاری من این بلک

قیمت خرید عطر (ادکلن) بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی) مردانه Bvlgari Man in Black 100ml

بولگاری من این بلک Man In Black را برای جشن گرفتن 130 سال تجارت خود تولید کرد. بولگاری من این بلک، از خدای آتش رومی الهام گرفته شده است. ادویه و چرم به شدت وارد می شوند تا یک هماهنگی گرم ایجاد کنند. از پوشیدن این عطر بی نظیر و پر طرفدار در یک شب پاییز شک نکنید.

ایو سن لورن لانویت د لوم

عطر ( ادکلن) ایو سن لورن لا نویت Yves Saint Laurent La Nuit de L`Homme

ایو سن لورن لانویت د لوم Nuit De L’Homme YSL با تن‌ها و تنش‌های قوی، تضاد رایحه‌ای بی نظیر را به همراه دارد. اگر به دنبال یک پایه زیره ظریف هستید که با آکوردهای انفجاری ترنج، اسطوخودوس و سدر تکمیل شده باشد، قطعا یکی از موارد مورد علاقه شما خواهد بود. این عطر جذاب که برای نشان دادن قدرت مردان در ماه پاییز طراحی شده است، خود را در پالتی پررنگ نشان می دهد. ایو سن لورن لا نویت دلوم La Nuit De L’Homme اولین بار در سال 2009 عرضه شد و به یک ادکلن جاودانه تبدیل شد که هم همه کاره و هم چشمگیر است.

ورساچه اروس

قیمت خرید فروش عطر ادکلن ورساچه اروس مردانه Versace Eros Pour Homme

با برندی نمادین مانند ورساچه، فقط این خط مضامین عشق، اشتیاق، زیبایی و میل خود را به عطری عالی گسترش می دهد. ورساچه اروس مردی پرشور را به یاد می آورد. با تسلط بر خود توانمند شده است. بنابراین اگر به دنبال ترکیبی قوی و پر جنب و جوش از نعناع، پوست لیمو و سیب سبز هستید، ورساچه اروس مردانه این رنگ‌ها را در بر می‌گیرد و رایحه‌ای تصفیه‌شده برای مرد مدرن ایجاد می‌کند. غلظت های ادوتویلت، ادوپرفیوم و پارفوم این عطر هر سه برای فصل پاییز گزینه ای عالی به شمار میروند.

هرمس تق د هرمس پارفوم

قیمت خرید فروش تستر عطر ادکلن هرمس تق هرمس پرفیوم (تغ دی هغمس پارفوم) مردانه Hermes Terre d’Hermes Parfum

یک ادکلن کلاسیک ایده آل برای پاییز، تق هرمس پرفیوم Terre d’Hermes by Hermes از رایحه های فصل الهام گرفته است. غنی شده با نت های زمین مانند خزه بلوط و بنزوئین، گرمای درخشان و جوهره حسی را حفظ می کند. با لایه ای از گریپ فروت و پرتقال، این عطر انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال ادکلنی هستند که هم پالت آن را روشن و هم ثابت کند.

دولچه گابانا د وان ادوپرفیوم

قیمت خرید فروش تستر عطر ادکلن دولچه گابانا دوان ادو پرفیوم (دی اند جی د وان ادوپارفوم) Dolce & Gabbana The One for Men EDP

با نام کلاسیکی مانند The One، انتشار دولچه و گابانا به همان اندازه مدرن و شیک برای عطری اغوا کننده است که به رایحه ای ماندگار و بسیار پر طرفدار تبدیل شده است. رایحه ای سفارشی و بسیار جذاب و دوست داشتنی برای افراد سخت پسند. دولچه گابانا د وان ادوپرفیوم دارای هارمونی بی نظیری از نت تنباکو و ادویه های تصفیه شده است. طراحی شیشه عطر نیز امتدادی از این رایحه جاودانه است، زیرا بطری شیشه ای دارای خطوط هندسی صیقلی است که نمادی از لوکس بودن معاصر این برند است.

آزارو وانتد

عطر آزارو وانتد مردانه Azzaro Wanted

در حالی که برخی از عطرها با اولین اسپری کاملاً فرو می‌روند، قبل از قضاوت در مورد رایحه، باید چند دقیقه به عطر آزارو وانتد مردانه Azzaro Wanted فرصت دهید تا روی پوست به خوبی بنشیند. این عطر دوست داشتنی تا حدودی بوی یک لیموناد دست ساز قدیمی در یک بطری می دهد. اگر از مرکبات و میوه با کمی ادویه لذت می برید، این عطر پاییزی مردانه را حتما تهیه کنید.

مانسرا اینستنت کراش

قیمت خرید فروش عطر ادکلن مانسرا اینستنت کراش مردانه/زنانه Mancera Instant Crush

مانسرا اینستنت کراش، عطریست بسیار خوشبو و کم نظیر و با کیفیتی بسیار بالا. کسانی که به عطرهای شرقی میانه علاقه دارند، 100% عطر مانسرا اینستنت کراش Instant Crush با رایحه وانیل و عنبر را دوست خواهند داشت. 

تام فورد امبر لدر

قیمت خرید فروش عطر ادکلن عطر تام فورد امبر لدر (اومبره لیدر) زنانه/مردانه Tom Ford Ombre Leather 2018

به واقع میتوان گفت که تام فورد امبر لدر Ombre Leather یکی از بهترین عطرهای طراحی شده در سال 2010 است. نتهای تمشک، هل و جیر در این آکورد کهربایی ملایم و بسیار جذاب است که دل هر دوستدار عطری را به دست خواهد آورد و عاشقش خواهید شد. رابحه ی خالص، با کیفیت و بی نظیر چرم توسکانی را در پاییز با امبر لدر از برند تام فورد تجربه کنید.

رپلیکا بای د فایر پلیس

قیمت خرید فروش عطر ادکلن میسون مارتین مارژیلا بای د فایر پلیس Maison Martin Margiela By the Fireplace

رپلیکا بای د فایر پلیس یکی از بهترین و با کیفیت ترین عطرهای پاییزی است که بسیار برای هر کلکسیون پاییزی ارزشمند است. این عطر بی نظیر، ترکیبی از رایحه دودی بسیار باکیفیت است که با وانیل غبارآلود خوشمزه و چوب گایاک خامه‌ای ترکیب شده است و بویی گران‌تر از قیمت آن دارد که هنوز هم ارزان نیست.
اگر می‌خواهید یکی از بهترین رایحه‌های دنج را برای فصل پاییز دریافت کنید، حتما  بای د فایر پلیس رپلیکا را امتحان کنید. خانم ها عاشق این عطر هستند!

مرسدس بنز اینتنس

مشاهده قیمت و خرید عطر (ادکلن) مرسدس بنز اینتنس مردانه Mercedes Benz Intense for men

عطر مرسدس بنز اینتنس یک عطر خوش رایجه و دوست داشتنی برای همه ی آقایان در پاییز است. عطر بنز اینتنس یک عطر همه جانبه مناسب با رایحه ای جذاب و ماندگاری چشمگیر است که تا حدودی رایحه ای مشابه به مورد اول همین لیست، دیور فارنهایت دارد.

شنل بلو د شنل

قیمت خرید عطر (ادکلن) بلو شنل ادوتویلت مردانه Chanel Bleu de Chanel Eau De Toilette for men

عطر بلو شنل، عطری است کلاسیک مردانه که توسط Jacques Polge طراحی شده است. شما می توانید بین غلظت های EDT و EDP یکی را انتخاب کنید. هر دو انتخاب بسیار عالی برای فصل پاییز خواهند بود. شما میتوانید برای مشاهده این محصول و بررسی قیمت ادکلن شنل بر روی لینک کلیک کنید.

کلام پایانی
ما در این مقاله تلاش کردیم تا با معرفی مهم ترین خصوصیات بهترین عطر پاییزی مردانه، به شما در خرید عطر و ادکلن ایده آل برای این فصل کمک کنیم. به طور کلی عطر و ادکلن هایی با طبع گرم یا معتدل برای این فصل از سال ایده آل هستند. برای آنکه بتوانید از میان دنیای متنوع عطر و ادکلن نیز، عطر ایده آل خود را به راحتی انتخاب کنید، در ادامه مقاله چند مورد از محبوب ترین و موفق ترین انواع ادکلن پاییزی مردانه را معرفی کردیم. پاییز امسال فرصت خوبی برای درخشش در کنار بهترین ادکلن مردانه پاییزی است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا