دانستنیها و راهنمای خرید

نحوه تشخیص عطر ساواج اصل

دیور ساواج از برند عطر دیور در سال 2015 عرضه شد و یکی از نمادین ترین، پر فروش ترین و محبوب ترین ادکلن مردانه تا به امروز است. نسخه های کپی و تقلبی دیور ساواج نیز خیلی زود مانند هر عطر معروف دیگر، بازار را فرا گرفت. اما در این بین افرادی که نمی توانند تفاوت بین عطر اصل و نسخه ی فیک یا تقلبی را بدانند و تشخیص دهند، مورد مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار خواهند گرفت.

از کجا بفهمیم ادکلن ساواج اصل است

ما سعی میکنیم در این مقاله برخی مشاهدات و تجربیاتی که در زمینه ی تشخیص عطر (ادکلن) دیور ساواج اصل نسبت به نمونه های تقلبی و فیک بازار داریم را با شما در میان بگذاریم. البته قطعا مواردی که در این مقاله خواهید دید را نمیتوان به صورت قطعی دانست چرا که همیشه امکان تولید نمونه های تقلبی بسیار نزدیک به نمونه ی اصلی دیور ساواج وجود دارد و در نهایت توصیه ی ما همواره خرید از فروشگاه های معتبر و تخصصی عطر و ادکلن است. همچنین شما می توانید برای خرید ادکلن دیور از سایت مارسلا دیدن نمایید.

بیشتر بخوانید: دکانت عطر چیست


مشخصات ادکلن دیور ساواج اصل

  • سلفون جعبه دیور ساواج

سلفون تمام عطرهای دیور از جنس بسیار مرغوبی استفاده شده، روی سلفون برچسب (CD) را میتوان دید و زیر سلفون پرس هلال شکل مخصوص دیور را خواهید دید. در نمونه های تقلبی معمولا جنس سلفون، درز محل پرس سلفون، برچسب بالا و پرس هلال زیر سلفون را با کیفیتی بسار کمتر خواهید دید.
  • درب مگنتی عطر دیور ساواج

درب دیور ساواج، مگنتی بوده و به محض قرار گرفتن روی نازل ، چفت میشود. که در نمونه های تقلبی اینگونه نیست. همچنین در نمونه ی اصلی دیور ساواج درب مگنتی یک تکه بوده ، ولی در نمونه تقلبی و فیک دیور ساواج معمولا درب دو تکه دیده شده. وزن درب در نمونه ی اصلی نیز کمی بالاتر است.
  • بارکد زیر جعبه

اسکن بارکد همانطور که قبلا در مقالات دیگر شرح داده شد روش مناسبی برای تشخیص اصالت عطر دیور ساواج (و هیچ عطر دیگری) نیست، چرا که براحتی قابل کپی برداریست.
  • بچکد عطر

بچکد زیر جعبه و شیشه در نمونه ی اصلی دیور ساواج یکسان بوده، زیر جعبه حک شده و زیر شیشه نیز بصورت لیزری حک شده است، که در نمونه های تقلبی دیور ساواج، بعضا اینگونه نیست.
  • نوشته های روی جعبه دیور ساواج

نوشته های روی جعبه ی دیور ساواج اصل بسیار با کیفیت و با وضوح بالا چاپ شده است. کلمات “SAUVAGE” و “Dior” به رنگ سفید و برجسته هستند.
  • خطوط افقی دو طرف جعبه عطر دیور:

خطور افقی در جعبه ی دیور اصل بسیار ظریف بوده و از دور تقریبا به سختی مشخص میشود. در نمونه های تقلبی خطور درشت تر و واضح تر هستند.
  • نازل عطر ساواج

در نمونه ی اصلی دیور ساواج، نازل نقره ای رنگ و بسیار با کیفیتی را شاهد هستیم که روی آن “CD” با کیفیت بالا حک شده و بخش خروجی اسپری نیز به رنگ مشکی است. کیفیت خروج و پاشش اسپری نیز بسیار بالاست و عطر بصورت ذرات بسیار ریز پاشیده میشود.
  • ماندگاری و پخش بوی دیور ساواج

ماندگاری و پخش بوی هر عطر با توجه به شرایط محیطی میتواند متفاوت باشد. که در اینباره نیز قبلا در مقاله ای بصورت کامل شرح داده شده. ضمن اینکه فرمول عطر ممکن است در گذر زمان دچار تغییراتی شود، لذا هیچگاه ماندگاری و پخش بوی هیچ عطری را نمیتوان دلیل قاطعی برای تشخیص اصالت یا عدم اصالت ان عطر دانست. البته میتوانید از اطلاعاتی که در صفحه ی محصول دیور ساواج در سایت مارسلا درباره ی ماندگاری و پخش این عطر درج شده استفاده و از نظرات بقیه کاربرانی که به ماندگاری و پخش این عطر داده اند استفاده نمائید.
  • شیشه عطر دیور ساواج اصل

در نمونه ی اصلی دیور ساواج، کیفیت شیشه بسیار بالاست، طیف رنگ مشکی (سرمه ای) از کم رنگ در پایین تا پر رنگ تر در بالا. در نمونه های تقلبی معمولا شیشه کمرنگ تر بوده یا از شفافیت کمتری برخوردار است. روی شیشه نیز کلمات “SAUVAGE” و “Dior” به رنگ سفید و برجسته درج شده. زیر شیشه “CD” با کیفیت بالا حک شده و اطراف CD نوشته ها بصورت لیزری روی شیشه حک شده اند.

بیشتر بخوانید: یک میل عطر چقدر است


 تفاوت عطر ساواج اصل و فیک

در اینجا برخی نکات بالا را بصورت تصویری در یک کلیپ ویدئویی جهت درک بیشتر موارد ذکر شده میتوانید مشاهده بفرمائید، هر چند همانطور که در ابتدای مقاله عنوان شد، با مشاهده تمام این موارد نیز بصورت قطعی نمیتوان گفت که حتما عطر دیور ساواج اصل بوده و ممکن است کپی برداری خیلی دقیق تر هم انجام شده باشد و توصیه ی ما همواره خرید از فروشگاه های معتبر و تخصصی عطر و ادکلن است.
عطر دیور ساواج اصل و دیگر عطر ها را از مارسلا میتوانید با قیمت مناسب و ضمانت نامه ی کتبی اصالت کالا تهیه بفرمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا